11 Temmuz 2016 Pazartesi

Ordu Boztepe

Eve gelip sıkı bir kahvaltı yaptıktan sonra boztepenin yolunu tutuyorum.Boztepeye Şehrin içindeki postanenin ilerisinden gidiliyor.
Yol 7 km uzunluğunda ve neredeyse tamamı tırmanış .ramazan bozunca bisiklet sürmediğim için kondüsyonum neredeyse sıfırlanmış olduğunu gördüm ve en az 4-5 kez durup dinlenmek zorunda kaldım.Osmaniyedeki kondüsyonum olsaydı hiç durmadan çıkabileceğimi düşünüyorum çünkü Osmaniye Bahçe tırmanışı 6 km ve orayı hiç durmadan çıkabiliyorum.
Dinlene dinlene de olsa sonunda boztepe yeulaşıyorum , günlerden pazar ve ramazan bayramı tatilinin son günü olduğu için inanılmaz kalabalık her yer insan kaynıyor.
Biraz dinlendikten sonra yanımda getirdiğim çayımı muhteşem Ordu mazzarası karşısında yudumluyorum.
Az sonra yamaç paraşütü ile atlayacak olan eşim ve kayın biraderim isa geliyorlar.
Teleferikle boztepeye herkes tırmanır maharet bisikletle çıkabilmek :D
Eşim yamaç paraşütü ile atlayacağı kişi aile dostumuz Serdar Yıldız.
Bir gün yolunuz Ordu ya düşer ve boztepeden yamaç paraşütü yapmak isterseniz Serdar Beyei tercih edebilirsiniz.Kendisinin Facebook adresi var oradan irtibata geçebilirsiniz.
Uçuş öncesi son hazırlıklar.
Gidiş ve dönüşte yokuş nedeniyle çok fazla fotoğraf çekemedim .Çıkışı gibi inişide baya zorlu frenleri bir an bile bırakamadım ama benim için güzel bir deneyim oldu.Boztepede bir çok tesis mevcut .yemek yiyeceğiniz çay içeceginiz yerler var ve fiyatları gayet makul.Ayrıca mescit imkanıda mevcut.Çocuklar için park imkanıda bulunmakta.
Bir başka gezide görüşmek ümidiyle.

3 yorum:

  1. Mescite deginmissin ustat ama raki balik yok mu?

    YanıtlaSil
  2. Mescite deginmissin ustat ama raki balik yok mu?

    YanıtlaSil
  3. Dervişin fikri neyse zikride o olurmuş. Var herkese göre mekan var gelirsen balık ye muhakkak.

    YanıtlaSil