25 Ekim 2015 Pazar

Yağmurda bisiklet deneyimi

Kış geldiğinde bisiklet sürebilecek miyim merak içerisindeydim ve sonunda yağmurlar başladı.A101 den daha önce aldığım yağmurluğu ve kışlık alt eşofmanımı giyip yola koyuldum.
İlk başlarda her hangi bir sıkıntı yaşamadım fakat ilerledikçe yağmurluğun su geçirdiğini fark ettim.Yağmurluğun su geçirmesinden daha önemli olan ise ayaklarım su içerisinde kaldı ve ilk üşüyen yerim ayaklarım oldu.
Allahtan hava çok soğuk değildi ve yağmur da şiddetli değildi , ıslanmama rağmen fazla üşümedim yani deneyim yapmak için ideal bir gündü.
Ne öğrendim :1- Kaliteden şaşmamak gerektiğini bir kez daha deneyimledim :D , kaliteli biryağmurluk almalıyım
2-Ayakları korumak için özel yağmur geçirmez ürünlerden almalıyım
3-Çok hızlı süremedim kaygan zemin düşme korkusu yaşadım :D
4-Serin hava en azından sıcakta bunalmadım :)
Sürüş esnasında çektiğim bir kaç fotoğrafı paylaşayım ve yapabilirsem çektiğim vedeo yu eklemek istiyorum.
Bu da strava kaydım.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder