22 Eylül 2015 Salı

Bahçe Tırmanışı

Uzun zamandır aklımda olan fakat bir türlü cesaret edemediğim bahçe tırmanışını bugün gerçekleştirdim. Korktuğum gibi olmadı ve rahat,keyifli güzel bir tırmanış oldu.Çok fazla fotoğraf çekemedim çünkü şekerdereden başlayıp hasanbeyli yol sapağında biten tırmanış gerçekten zorlu ve gidonu bırakıp fotoğraf çekmeye elverişli değil :D .Gerçek manada tırmanışın başladığı yer düziçi yol sapağı ve bu tırmanışın ilk ve en dik tırmanışı , çık çık bitmiyor yaklaşık 1 1,5 km soluksuz tırmandım sonrasında hafif bir düzlük var ki soluklanmak için güzel bir fırsat fakat kısa bir mesafe daha sonra tekrar tırmanmaya başladım bu da tahminen 2 km sürdü.
Sonrasında bir iniş başlıyor ki işte mutluluk budur :D soluk soluğa kalmışken gerçekten çok iyi geliyor .sonrasında bir küçük rampa daha tırmanınca (1 km kadar ) Hasanbeyli yol sapağına kavuşuyorsunuz ve klasik pozunuzu veriyorsunuz :D
Suyumu içtim az soluklan dım ve 500 metrelik son bir tırmanışın ardından inişe geçtim ,artık iniş yoktu ve 5 - 6 km sonra bahçeye 1 saat 39 dakikada ulaştım.
Sonuç olarak 3 yerde çok ciddi tırmanış var insanın adeta nefesi kesiliyor.Zorlu bir tırmanış performans sürüşüyapmak isteyenlere tavsiye edilir.
Bahçenin girişine kadar gittim , girişteki büfeden su ve niğde gazozu takviyesi yapıp dönüşe geçtim.
Giderken fotoğraf çekemedim ama dönerken iniş olması nedeniyle bir kaç poz çekebildim fakat bu seferde yola geç çıktığım içiindönüşte karanlığa kalma kaygısıyla fazla foto alamadım zira yolaçıktığımda 6 yı geçmişti.
Çağşak dolaylarında ezan okunuyordu ve Osmaniyeye ulaşmak çok vakit alacaktı bende bizim köye (çardak ) sürdüm ve O da ne
Etli kömbe ile karşılanmak gerçekten günü ödülü oldu.
Bu da strava kaydım.

Bir başka gezide görüşmek ümidiyle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder