3 Haziran 2015 Çarşamba

17.05.2015 Osmaniye,dörtyol 92 km

İlk uzun yol deneyimimi Hatay iline bağlı Dörtyol ilçesine gitmeye karar verdim.Yol arkadaşım Hidayet Öz ile birlikte öğlen 13:30 gibi yola koyulduk.hava sıcaktı fakat öyle aşırı bunaltıcı bir sıcak yoktu giderken çok zorlanmadım ne olduysa gelirken oldu :D Dörtyola gitmeden önce Dörtyol bisiklet topluluğundan arkadaşlara ulaşıp dörtyolda nerelere gidebileceğimizi öğrendim.İlk Kurşun müzesini muhakkak görmemizi tavsiye ettiler.Kurtuluş savaşında ilk kurşunu dörtyollu Mehmet Kaya nın sıktığını öğrendik ,müze gerçekten çok güzel , O zaman yaşamış kurtuluş savaşı kahramanlarının bire bir bal mumu heykelleri , o zaman kullanılan silahlar ve o zaman ki tarihi dokuyla ilgili bir sürü materyalle dolu.Yolunuz o taraflara düşerse muhakkak ziyaret edin.Müzeden birkaç fotoğraf
Dönüş yolunda Dörtyol sahilinede uğradık , şehir merkezinden 2 km dışarda , uğramasak iyiydi , gece karanlığa kalmazdık :D
Dönüş yoluna 5 den sonra başladık ve benim kollarımda ciddi uyuşmalar , el bileklerimde ve avuç içlerimde ağrılar ortaya çıktı bisiklete başlayalı bir ay olmuştu ve 90 km sanırım biraz fazla geldi :D Yanımıza mataramıza aldığımız sular hemen bitti ve marketten benzinlikten sürekli takviye yaptık. Yol düm düz yokuş yok antremanlı birisi için çokmkolay bir mesafe. Yolun tamamında yolun kenarında gidebileceğiniz boşluk mevcut , bol miktarda kamyon ve tır bu yolu kullansada sizi rahatsız etmiyor. Yol düzgün , her hangi bir bozuk olan kısım yok gibi.
Eve geldiğimizde saat 20:30 u geçmişti.Aşırı yoruldum , sabaha kadar her yerim ağrıdı :D uyudum mu uyumadımmı bilemedim ağrılardan :D Demek ki neymiş kondisyonunuz iyi olmadan 50 km üzeri yolculuklara çıkmamak gerikiyormuş :D